Personen bakom bloggen

Eftersom jag inte har kommit igång och fixat till bloggen än som jag vill ha den, men lugn det kommer då jag satt min kära sambo på detta prestigefyllda jobb så kommer här en liten sammanfattning på vem jag är!
Jag heter Josefina och är 29 år jag bor i Ekeby utanför Örebro med min sambo
Daniel och våra barn Casper 10 år och Tintin 4 år.
Jag har alltid tyckt att inredning är kul och kan sitta länge på bloggar och dylikt för att hitta inspiration.
Jag gillar svart/vit stilrent och raka former iaf i mitt eget hem.
Jobbar gör jag också på en teknikkedja på Marieberg i Örebro där jag trivs jätte bra!
Bloggen kommer handla mycket om mitt hem, shopping, renoveringar och inspiration!
Hoppas ni hänger på!
Har ni några frågor kan ni maila mig [email protected]
/ Josefina

Kommentarer
Postat av: Louise

Det tar sin lilla tid att komma igång, men än en gång lycka till!!



Kramiz

2011-10-11 @ 11:09:24
URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Postat av: Josefina

Tack Louise, behövde det just nu känns det som tiden inte räcker till...

Kram/ josefina

2011-10-11 @ 12:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0