Funderingar kring barnens rum..

Jag har nu kankse fått klart för mig hur jag vill ha i barnens rum, denna gång vill jag göra det på
riktigt så att jag kanske inte tröttnar för fort som jag hela tiden gör speciellt med deras rum!!!
Tintin ska få skogs tema fast att hon säkert egentligen vill ha ett rosa
rum fullt med prinsess grejer och rosa fjun men med lite övertalning från mig
så har (vi) kommit överens om färgen rött och lite skogstema.
Casper ska få mer industikänsla som är så poppis just nu får se om han är lika på som jag!
Får väll locka han med en onepiece annars!
Här kommer lite bilder på ungefär hur jag tänkt..
Svamp pall från Åhlens
Kaninlampa från Houseofhedda
Den här tapeten är jag stört kär i vet att det finns fler där ute som bara älskar den!!!
Kan beställas från photowall.se
Nattlampa från barnvanligt.nu
Sen ska ju såklart dom röda lampsladdarna upp!
Till caspers rum har jag tänkt mig detta:
Fototapet från photowall.se
Plåtskåp från Ikea
Och den underbara lampan tertial också den från ikea som ska sättas direkt på väggen och ev spraymålas.
Nu ska jag bara få med mig dom små liven på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0