Badrum i mini format

Våran badrum är verkligen minimalt men i väntan på att vi ska göra ett stort badrum
på nedervåningen så duger det här..
Jag drömmer om stort badkar, dubbelduschar och glänsande kakel men det är inte
prio 1 just nu då vi håller på och färdigställer våran framsida som tog liiite längre tid
än vad vi tänkte....
Vi var väldigt optimistiska när vi börja "äh det där fixar vi på en vecka" mmm just!
Nu är vi inte på sjunde månaden!!
Ni ser man kan nästan inte ta kort därinne för det är så litet!
Måste köpa en ny kamera också ser jag!

Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Vad fint du har :) Välkommen till bloggvärlden ;) Jag föll också för de där fina billiga lampskärmarna från Lagerhaus.



Ha det gott!



Therese

2011-10-13 @ 20:22:29
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: Josefina

Åh tack Therese!

Har följt dig så länge och jag har hämtat mycket inspiration från dig!

Ja jag såg det är dom inte underbara!

Kram/ Josefina

2011-10-14 @ 08:35:09
URL: http://josefinashem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0