Åhhhh!!

Just nu går det inte som jag vill, min kamera vill inte lägga in bilder på min dator
och jag fattar inte vad jag gör för fel!
Hatar tanken att behöva en kille till detta vill ju fixa själv!
Men men får ta min man till hjälp när han kommer hem...
Och fixet med bloggen får han hjälpa mig med också för inte heller det förstår jag mig på!
Jag jobbar ändå med teknik hela dagarna så jag förstår inte hur jag kan vara så oteknisk med detta!
Det känns som varje gång detta händer så klappar Daniel mig på huvudet som att
"lilla gumman" jag fixar det här!
Nä nu ska jag sluta vara bitter, hej å hå kämpa på som min dotter brukar säga när hon går upp för trappen hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0