Jtp design!

Hej alla vänner och förlåt att jag inte visat mig här på ett tag, det är fullt upp
med jobb, fix hemma och barn men nu tänkte jag bättra mig och ta hand om
min blogg även om den inte ser ut som jag villännu...
Jenny hjälp mig!!
Appropå Jenny som alla måste känna till vid det här laget för hon är ju så underbar
och gör underbara saker här kommer några favoriter från hennes webshop!!
Fatta att hon kommit på allt detta och mycket mer helt själv!!
Älskar hennes saker och hennes blogg men varning för att man blir beroende av att följa hennes blogg!!
www.janethepain.se

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhh vad gullig du är:) Tack!! Självklart får du låna bilder..exakt hur mkt som helst. Det uppskattas bara:)

Kram jenny

2011-11-17 @ 22:11:14
URL: http://janethepain.se
Postat av: Josefina

Vad bra det blir nog att låna bilder fler gånger!

Kram/ Josefina

2011-11-19 @ 11:40:28
URL: http://josefinashem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0